windows defender
Andrzej
2013-09-20 08:56:56 UTC
Witam,
Pacjent to laptop Sony Vaio, system W8x64.
Był zainstalowany antywirus, wersja czasowa i się skończył.
Odinstalowałem i usiłuję uruchomić Windows Defender, ale bez skutku.
Centrum akcji pokazuje brak antywirusa, jest 'włącz WD' kliknięcie powoduje,
że coś się dzieje przez moment, ale się nie włącza, komunikat jest 'usługa
wyłączona'.
Kiedy idę do usług widzę, że usługa wyłączona, kliknięcie 'włącz' jak
poprzednio.
Usiłowałem zainstalować na nowo, ale komunikat jest 'zainstalowany'.
Czy jest jakiś sposób naprawy prócz zainstalowania W8 na nowo?
Czy wobec tego stanu rzeczy jedynym rozwiązaniem jest użycie innego
antywira?
Jaki polecilibyście? Używałem AVG i byłem zadowolony.
Pozdrawiam, Andrzej Sadowski.
Andrzej
2013-09-20 09:11:47 UTC
oop, miało pójść pl.comp.os.ms-windows.winnt.

Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości grup

[...]

Database (slave) 0.004165 s
44.2344 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'pl.comp.os.ms-windows.xp' (4)
0.000236 s
0.000495 s
0.000310 s
0.001239 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (3)
0.000155 s
0.000166 s
0.000161 s
0.000482 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (1)
0.000204 s
0.000204 s
0.000204 s
0.000204 s
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = '3Vdbuz8l' (1)
0.000561 s
0.000561 s
0.000561 s
0.000561 s
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '1094' (1)
0.000512 s
0.000512 s
0.000512 s
0.000512 s
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = '3Vdbuz8l' (1)
0.000667 s
0.000667 s
0.000667 s
0.000667 s
2.6563 kB
2.6563 kB
2.6563 kB
2.6563 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = '3Vdbuz8l' AND page = 1 (1)
0.000500 s
0.000500 s
0.000500 s
0.000500 s
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
Kohana 0.013675 s
42.0938 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (61)
0.000017 s
0.000694 s
0.000224 s
0.013675 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6901 kB
42.0938 kB
Requests 0.109597 s
424.0156 kB
Benchmark Min Max Average Total
"3Vdbuz8l/windows-defender" (1)
0.112832 s
0.112832 s
0.112832 s
0.112832 s
452.0234 kB
452.0234 kB
452.0234 kB
452.0234 kB
Thread controller 0.002160 s
27.7109 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.002160 s
0.002160 s
0.002160 s
0.002160 s
27.7109 kB
27.7109 kB
27.7109 kB
27.7109 kB
Thread parsing 0.082234 s
58.5781 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.001794 s
0.044846 s
0.023320 s
0.046640 s
6.9375 kB
7.3594 kB
7.1484 kB
14.2969 kB
PHP Post Parsing (1)
0.002587 s
0.002587 s
0.002587 s
0.002587 s
36.5391 kB
36.5391 kB
36.5391 kB
36.5391 kB
C++ Post Parsing (1)
0.032804 s
0.032804 s
0.032804 s
0.032804 s
4.1953 kB
4.1953 kB
4.1953 kB
4.1953 kB
Three (1)
0.000203 s
0.000203 s
0.000203 s
0.000203 s
3.5469 kB
3.5469 kB
3.5469 kB
3.5469 kB
Load & uncompress 0.044761 s
5.0078 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.044761 s
0.044761 s
0.044761 s
0.044761 s
5.0078 kB
5.0078 kB
5.0078 kB
5.0078 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.198016 s 0.134741 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.3338 kB 1,076.0547 kB