Nie działa prawy ALT
Agent
2010-01-13 08:21:15 UTC
Mam taki problem. Zachcialo mi sie pogrzebac w sterownikach klawiatury tak
aby miec kropke zamiast przecinka na klawiaturze numerycznej i sie udalo ale
teraz aby napisac polskie znaki to musze wciskac ALT+CTRL+ZNAK, po prostu
przestao dzialac ALT+ZNAK. Powot na polski programisty jak rowniez podmiana
pliku kbdpl1.dll z komputera gdzie wszystko jest ok nie dziala. Bardzo bym
sie ucieszyl jakby ktos cos na to poradzil :). Dzieki
Mariusz Kruk
2010-01-13 08:28:46 UTC
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Agent"
Post by Agent
Witam,
[...]
A po co było "grzebać w sterownikach klawiatury", zamiast po prostu
przedefiniować układ? (jest do tego coś co się nazywa MS Keyboard Layout
Creator, czy jakoś tak).
--
\------------------------/
| ***@epsilon.eu.org |
/------------------------\
Agent
2010-01-13 08:54:39 UTC
Post by Mariusz Kruk
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Agent"
Post by Agent
Witam,
[...]
Właśnie tego programu użyłem. Powoli dochodzę żeby działało co widać po
znakach :)
Mariusz Kruk
2010-01-13 09:20:04 UTC
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Agent"
Post by Agent
Post by Mariusz Kruk
Post by Agent
Witam,
[...]
A masz we właściwościach projektu zaznaczone (Right Alt treated as
Ctrl+Alt)?
--
Kruk@ -\ |
}-> epsilon.eu.org |

Agent
2010-01-13 09:55:07 UTC
Post by Mariusz Kruk
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Agent"
Post by Agent
Post by Mariusz Kruk
Post by Agent
Witam,
[...]
Tak mam, układ klawiatury zmieniałem różnymi programami i dopiero ten z MS
Keyboard Layout Creator działa ok. Dzięki za odp.
JU
2010-01-13 13:48:37 UTC
Witam,
A nie prościej? http://windows.home.pl/akcent.htm
Pozdrawiam: JU
Piotr Palusiński
2010-01-13 14:28:41 UTC
Post by Agent
Witam,
[...]
Po ustawieniu Polski programisty i język Polski,
wykonaj jak niżej.
Co do systemu XP, to pobierz mocny akcent z
http://windows.home.pl/akcent.htm
Nastepnie w Rejestrze nalezy dokonac zmian:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
Keyboard Layouts\00030415
"Layout Display Name"="Polski"
"Layout File"="KBDPLA.DLL"
"Layout Id"="0108"
"Layout Text"="Polski"
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
Keyboard Layout\DosKeybCodes
"00030415"="pl"
oraz skopiowac pobrany plik akcent.dll do folderu ..\system32\.., np.
poleceniem
copy akcent.dll C:\Windows\system32\kbdpla.dll